ניוזלטר זה מתרכז בשני נושאים. האחד הינו השינוי שחל באופי הצרכן בעידן המובייל והדיגיטציה. הצרכן מגיע לחנויות לא רק מתוך כוונת קנייה אלא רואה בהם זירה לתצוגה ולבחינה שהקנייה יכולה להתבצע גם דרך הטלפון הנייד או דרך המחשב. שינוי זה בהרגלים, מחייב למידה והערכות אחרת ליצירת חווית קניה.

הנושא השני הוא מנהיגות. חשיבותה לארגון, מהם מאפייניה וכיצד מחזקים אותה.

 

1. סרטון מציג ממצאים עיקריים שעלו "התנועה נייד: הבנת הצרכנים טלפונים חכמים", מחקר של גוגל נערך על ידי Ipsos OTX, חברת מחקר שוק     עצמאי. הממצאים מגיעים ממחקר שנערך בסוף 2010 בין 5,013 משתמשים מבוגרים בטלפונים החכמים בארה"ב ואינטרנט. . Google הזמינה     את המחקר כדי להבין טוב יותר כיצד טלפונים חכמים משמשים בחיי היומיום של הצרכנים, וכיצד השפיעו טלפונים חכמים על התנהגות הצרכנים. ומאז? התהליך רק התעצם. כנסו כדי לצפות.

 

2. השילוב של קניה המתחילה בשיטוט באתר האינטרנט ומשם לרכישה ממשית בחנות, יוצר בעיות מסובכות של לוגיסטיקה וזמינות הסחורה. במאמר זה מוצעים 5 תחומים בהם יש להשתפר כדי להגדיל את  מכירת הסחורה הממשית בחנות. (אנגלית) לכתבה.

 

3. היום, שהקניות באינטרנט הולכות ומתרחבות, לא אבדה החשיבות של החנות הממשית שתומכת במותג. אנשים עדין רוצים למשש את המוצר, לחוות את חווית הקניה עם אחרים ובקיצור, לקנות גם בצורה המסורתית. הכניסה המסיבית של הסוללר, יכולה לשמש גשר בין חווית הקניה הממשית   לקנייה הוירטואלית. הקליקו לקריאת המאמר. (באנגלית).

 

4. בתוך הראש של המנכ"ל. בתקופה של מידע רב וזמין, זוהי התקופה בה מצוין מותו של הלקוח הממוצע, הידוע. מאמר בפורבס  מתאר את המצב     שבו מנכ"לים עוסקים בניתוח המידע שמצוי שבידם, כדי לזהות את דפוסי הלקוחות השונים, שיש להם. התסכול המלווה את הפער בין התובנות     מהמידע והיכולות לבצע משהו עם תובנות אלה, מוצגות במאמר. (אנגלית). אל המאמר המלא

 

5. הלקוח שהיה תמיד הגורם המשמעותי ביותר במסחר, הופך משמעותי עוד יותר ועם טכנולוגיה זמינה המשרתת אותו בעת הקנייה. מצב זה מאפשר     ללקוח לקחת שליטה אגרסיבית על תהליך הקנייה. פוסט של אגיסט נייר המציע דרכים להיערך למצב זה. (אנגלית) להרחבה

 

6. המדיה החברתית. מושג שכבר הפך לשגרה, אם כי לא רבים עמדו על צפונותיו. אם עדין קשה לכם להתמודד עם המציאות שנחתה עליכם בשנים     האחרונות, מציאות שדורשת נוכחות ופעילות של העסק, לא רק בעולם הממשי, כי אם גם בווירטואלי, המדריך הבא מיועד לכם. הוא ייקח אתכם צעד     צעד בנבכי ההיסטוריה הקצרה של פייסבוק, יבהיר אילו צרכים ממלאת הרשת החברתית אצל 900 מיליון בני אדם וידגים מה עליכם לעשות כדי     לזכות בהצלחה עסקית וירטואלית. לחלק א מאת נאוה ענבר מתוך דה מרקר.

 

7. הגנרל סטנלי מקריסטל מביא את ניסיונו מתחום המנהיגות הצבאית לתחום המנהיגות בכלל. כיצד ניתן ליצור משימתיות אצל קבוצת אנשים מקבוצות     גיל מגוונות ומיכולות שונות. לדעתו להקשבה וללמידה והנכונות להכשל וללמוד מהכשלון יש תפקיד משמעותי בתהליך. סרטון TED עם תסריט גם   בעברית.

 

8. כולנו יודעים מאיפה בא השם תנובה ומשערים מדוע זכתה חברת בזק בשמה. אך מה מקור המותג טמבור, מיהי ניקול המפורסמת שמנקה כל     משטח, ואיזה ממתק פופולרי נקרא בראשית ימיו בכינוי הבלתי מחמיא - שמנונית? ערן יסעור מ YNET יצא לבדוק. ראו מה מצא.

 

9. אחד המאפיינים של מנהיגות הוא יצירת אווירת אמון במקום העבודה. חוסר אמון בין המעסיק לעובדיו, הינה אחת הבעיות שאינן מאפשרות למצות    את החזון ומימוש המטרות והיעדים שהוגדרו. למנהלים תפקיד ייחודי ביצירת אוירה כזו בייחוד בגלל חוסר יכולתם לנהל ישירות ובאופן רציף כל עובד     והצורך בנטילת אחריות של העובדים על עבודתם. בלוג באנגלית. כנסו כדי לקרוא אותו במלואו.

 

10. הנוסחא המקובלת לפיתוח מנהיגות מכנסת יחדיו את גישות המנהיגות השונות המקובלות בספרות ובניסיון המעשי, מורידה נושאים לא רלבנטים      ובונה נוסחא חדשה. הגישה הזו מניחה כי הדרך הנכונה להוביל ישנה שם בחוץ. מודל לפיתוח מנהלים הטוב ביותר קיים. לאחר שאנו נגלה אותו       ונהפוך אותו מרשם, תוכנית לפיתוח מנהלים היא רק עניין של להביא אותך ליישום  הנוסחה. כל כך פשוט? קראו על כך (אנגלית).

 

11. האם מנהל מוכשר של מפעל ארטיקים יכול לנהל בהצלחה גם חברת היי טק, בית חולים או אוניברסיטה? השאלה הזו עומדת במרכז ויכוח מר       הניטש בין שתי אסכולות - האחת גורסת שמקצועני ניהול הם אלה שצריכים לאחוז בידם את המושכות בארגון, ואילו השנייה טוענת את ההפך:       מנהל יתקשה להצליח ללא הבנה עמוקה של ליבת הארגון, ולכן מנהל בנק חייב להיות בנקאי, מנהל בית חולים צריך להיות רופא בעצמו, ובראש       אוניברסיטה צריך לעמוד אקדמאי מבריק. המציאות, כדרכה, מורכבת יותר מהתיאוריות המבקשות לנתח אותה, ומספקת הוכחות לנכונותן של שתי 

      האסכולות.       אמנדה גודאל בדקה את ביצועיהם של מנהלים בעשרות ארגונים ומצאה איפה צמחו המצטיינים שבהם דה מרקר בעברית. כנסו

ניוזלטר #4

 

בינה נט תקשורת ומחשבים
הפריון 4 אזור תעשייה צפוני  אשדוד
נייד: 050-349-777-5 פקס:153-50-349-777-5
דוא"ל:binaa.net@gmail.com

שלח

שם​

שדה חובה

הודעתך התקבלה, תודה!

​מייל

שדה חובה

טלפון

שדה חובה

הודעה​

שדה חובה

צור קשר

 

אנפה" - ייעוץ אסטרטגי, ארגוני ועסקי

ת.ד. 5141 כרמיאל 21661

 

טלפון : 04-9985782
נייד: 052-2558529
פקס: 057-7975459
דוא"ל: elitycher@gmail.com